Kampania Nie parkuj jak łoś miała miejsce w lipcu 2005 roku i promowała poprawne i przyjazne dla innych kierowców parkowanie samochodów. Jej inicjatorem była Firma kurierska Messenger Service Stolica S.A. Na stronie http://www.nieparkuj.pl można znaleźć porady dla kierowców, kolekcję zdjęć „łosi”, czyli osób zostawiających pojazd na dwóch miejscach na raz, zastawiających tzw. koperty dla osób niepełnosprawnych, wejście do bloku, przejazdy dla straży pożarnej i karetek. To kolejna akcja Stolicy, która ma na celu poprawienie kultury kierowców poprzez wyeliminowanie zachowań nieprzemyślanych bądź złośliwych. Poprzednia dotyczyła nie parkowania na miejscach dla inwalidów.
Nie parkuj jak łoś – to hasło które teraz będzie nam towarzyszyć. Może dzięki niemu niektórzy zastanowią się zanim wykonają nieprzemyślany ruch kierownicą, nie popatrzą w lusterko i w nieodpowiednim momencie nacisną hamulec – czytamy na stronie akcji.
Komentarz Redakcji Trzeba niestety stwierdzić, że choć misja tej inicjatywy jest bezdyskusyjnie słuszna, to hasło jest miękkie i trąci myszką.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy