logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Londyn w ukryciu
20.11.2006
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko

Londyn w ukryciu



Problemu segregacji śmieci końca nie widać, tak jak nie widać Londynu na reklamach kampanii "Recykling". Chociaż Komisja Europejska walczy z emisją gazów cieplarnianych, wspomaga rozbudowę naturalnych nośników energii i wydaje tysiące euro na programy segregacji śmieci w krajach członkowskich, a przyzwyczajenie konsumenckie powoli się zmieniają, czego dowodem mogą być ekotorby, to i tak poziom zanieczyszczenia nie spada.

Kwestia segregacji przerosła nawet kraj-filar Wspólnoty, Wielką Brytanię. Londyn tonie w odpadach, a Tamiza zamienia się w rzekę śmieci. Taka wizję przedstawia kampania na rzecz recyclingu, która początkowo obejmowała cztery największe dzielnice miasta znajdujące się w samym centrum. Kampania powstała w ramach 5-letniego projektu Recycle Western Riverside, z inicjatywy organizacji Western Riverside Waste Authority i władz dzielnic Hammersmith, Fulham, Lambeth, Wandsworth, Kensington i Chelsea

Kampania miała zachęcić Londyńczyków do segregacji śmieci, zmniejszenia ich ilości i kupowania produktów przyjaznych środowisku.

Londyn jest jedną z najbardziej zanieczyszczonych stolic świata. Skażenie Tamizy ściekami groziło niedawno epidemią. Problem jest na tyle poważny, iż Londyńczycy doczekali się nawet określenia smog londyński.
A. Kropelnicka



Nazwa kampanii:
Recycling
Czas:
2006.11.15 - 2006.12.15
Nadawca:
Western Riverside Waste Authority, władze dzielnic Hammersmith i Fulham, Lambeth, Wandsworth, Kensington i Chelsea
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Chick Smith Trott
Adresaci:
Mieszkańcy Londynu
Hasło kampani:
Just when will you start recycling?





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek