Najlepsze kampanie społeczne 2012! Plebiscyt Czytelników kampaniespołeczne.pl
Łódź - niekoniecznie urodziwa, ale kreująca
Niekoniecznie urodziwa, niekoniecznie miejsce na biznes, niekoniecznie miejsce na rozwój– opowiadający o Łodzi jej mieszkańcy w kampanii finansowanej przez Urząd Miejski. Świat, czy raczej „światek” polskiego marketingu regionalnego stanął w tym momencie na głowie. W końcu doczekaliśmy się szczerej do bólu narracji. Nie jest idealnie, jest brudno, nie jest tak jak kiedyś. Kampania „Łódź Kreuje” nie reklamowała miejscowości nad rzeką Ner jako ze wszech miar fantastycznego, ale po prostu jako miasto, w którym rozwija się przemysł kreatywny. Wydaje się to dobrym posunięciem, bo w kierunku Łodzi, jak zapewne wielu innych miast, formułowanych jest obecnie wiele zarzutów. Przyznając, że częściowo mogą być zgodne z rzeczywistością, twórcy kampanii odebrali oręż krytykom. Autentyczna kampania, z autentycznymi ludźmi o autentycznym mieście.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem