Kamera śledzi mężczyznę rozdającego lizaki dzieciom, które w danym momencie nie znajdują się pod nadzorem rodzica czy opiekuna. Wiele z nich przyjmuje podarunek od nieznajomego, następnie uradowane pokazuje go rodzicom. Dopiero etykietka umieszczona na lizaku ukazuje główne przesłanie skierowane do dorosłych: „It takes a split second to lure your child away. Keep a watchful eye before it’s too late”("Zwabienie twojego dziecka zajmuje ułamek sekundy. Miej na nie oko, zanim będzie za późno"). Komunikat ten dopełnia główne hasło kampanii: „A moment of neglect. A life time of regret.” ("Chwila zapomnienia. Całe życie żalu").
Wydaje się, że bezpieczeństwo potomstwa jest sprawą najważniejszą dla wszystkich rodziców. Dla większości z nich dziecko to oczko w głowie, niestety okazuje się, że często zagrożenie czyha w pozornie przyjaznym środowisku, a sekunda nieuwagi może doprowadzić do tragedii.
W roku 2012 w Malezji zaginęło 4804 dzieci, a więc troje dzieci każdego dnia. Wiele z tych historii zakończyło się tragicznie. Jak przekonuje nadawca kampanii, organizacja Kidproof, takie sytuacje są tym bardziej nieakceptowalne, gdy wynikają z zaniedbania czy beztroski rodziców, którzy często nie zdają sobie sprawy z niebezpieczeństwa jakie może grozić ich pociechom. Poprzez tę kampanię nadawca postanowił uświadomić opiekunów dzieci na temat potencjalnego zagrożenia.
Nadawca kampanii zajmuje się tematyką bezpieczeństwa dzieci i rodziny, w tym szczególnie kwestią tworzenia bezpiecznego i wolnego od zagrożeń środowiska dla najmłodszych. Prowadzi także działalność edukacyjną, która przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli czy opiekunów osób nieletnich.
Ewa Zasada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia