logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Malezja, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  21.02.2014

Lizak od nieznajomego

Your browser does not support the video tag.


Kamera śledzi mężczyznę rozdającego lizaki dzieciom, które w danym momencie nie znajdują się pod nadzorem rodzica czy opiekuna. Wiele z nich przyjmuje podarunek od nieznajomego, następnie uradowane pokazuje go rodzicom. Dopiero etykietka umieszczona na lizaku ukazuje główne przesłanie skierowane do dorosłych: „It takes a split second to lure your child away. Keep a watchful eye before it’s too late”("Zwabienie twojego dziecka zajmuje ułamek sekundy. Miej na nie oko, zanim będzie za późno"). Komunikat ten dopełnia główne hasło kampanii: „A moment of neglect. A life time of regret.” ("Chwila zapomnienia. Całe życie żalu").

Wydaje się, że bezpieczeństwo potomstwa jest sprawą najważniejszą dla wszystkich rodziców. Dla większości z nich dziecko to oczko w głowie, niestety okazuje się, że często zagrożenie czyha w pozornie przyjaznym środowisku, a sekunda nieuwagi może doprowadzić do tragedii.

W roku 2012 w Malezji zaginęło 4804 dzieci, a więc troje dzieci każdego dnia. Wiele z tych historii zakończyło się tragicznie. Jak przekonuje nadawca kampanii, organizacja Kidproof, takie sytuacje są tym bardziej nieakceptowalne, gdy wynikają z zaniedbania czy beztroski rodziców, którzy często nie zdają sobie sprawy z niebezpieczeństwa jakie może grozić ich pociechom. Poprzez tę kampanię nadawca postanowił uświadomić opiekunów dzieci na temat potencjalnego zagrożenia.

Nadawca kampanii zajmuje się tematyką bezpieczeństwa dzieci i rodziny, w tym szczególnie kwestią tworzenia bezpiecznego i wolnego od zagrożeń środowiska dla najmłodszych. Prowadzi także działalność edukacyjną, która przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli czy opiekunów osób nieletnich.

Ewa Zasada


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Lollipop
Czas:
2013.11.20 - 2013.11.27
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Malezja
Nadawca:
Kidproof Southeast Asia
Media:
Ambient
Wykonawca:
TBWA (Kuala Lumpur)
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
A moment of neglect. A life time of regret (Chwila zapomnienia. Całe życie żalu)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek