logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  26.01.2011

Lis nie ma futra, Mucha – sumienia



„Osoby publiczne często sądzą, że sam fakt, bycia popularnym sprawia, że społeczeństwo je popiera i jest zachwycone wszystkim co robią. Możemy pokazać, że bardzo się mylą. Anna Mucha nigdy nie ukrywała swojego uwielbienia dla zwierzęcej sierści, a my przypominamy, że do uszycia przeciętnej wielkości futra, trzeba zabić: 27 szopów, 40 soboli, 11 rysi, 18 lisów, 55 norek, 100 szynszyli, 152 gronostaje, 100 wiewiórek… Żadne słowa nie oddadzą barbarzyństwa hodowli i zabijania zwierząt futerkowych.” – tak Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! gani celebrytkę telewizyjną Annę Muchę i zachęca użytkowników Facebooka do przyłączenia się do aplikacji „I don’t like Anna Mucha”.

Mucha, w czwartek 20 stycznia, na warszawską premierę filmu „Oh Karol 2”, w którym gra jedną z głównych ról, przybyła w naturalnym futrze. Liczne na imprezie media natychmiast to zauważyły i udokumentowały. Modelka Joanna Krupa, przeciwniczka odzieży wykonywanej ze zwierząt, znana m.in z udziału w kampanii PETY, zniesmaczona opuściła kino.

Aktywiście z Vivy następnego dnia ogłosili konkurs na hasło do plakatu prezentującego Annę Muchę, futro oraz krew. Zwycięskie brzmi „Moda ceną cierpienia – on nie ma futra, ona sumienia”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek