„Osoby publiczne często sądzą, że sam fakt, bycia popularnym sprawia, że społeczeństwo je popiera i jest zachwycone wszystkim co robią. Możemy pokazać, że bardzo się mylą. Anna Mucha nigdy nie ukrywała swojego uwielbienia dla zwierzęcej sierści, a my przypominamy, że do uszycia przeciętnej wielkości futra, trzeba zabić: 27 szopów, 40 soboli, 11 rysi, 18 lisów, 55 norek, 100 szynszyli, 152 gronostaje, 100 wiewiórek… Żadne słowa nie oddadzą barbarzyństwa hodowli i zabijania zwierząt futerkowych.” – tak Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! gani celebrytkę telewizyjną Annę Muchę i zachęca użytkowników Facebooka do przyłączenia się do aplikacji „I don’t like Anna Mucha”.
Mucha, w czwartek 20 stycznia, na warszawską premierę filmu „Oh Karol 2”, w którym gra jedną z głównych ról, przybyła w naturalnym futrze. Liczne na imprezie media natychmiast to zauważyły i udokumentowały. Modelka Joanna Krupa, przeciwniczka odzieży wykonywanej ze zwierząt, znana m.in z udziału w kampanii PETY, zniesmaczona opuściła kino.
Aktywiście z Vivy następnego dnia ogłosili konkurs na hasło do plakatu prezentującego Annę Muchę, futro oraz krew. Zwycięskie brzmi „Moda ceną cierpienia – on nie ma futra, ona sumienia”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023