Marka Lipton ponownie przyłączy się do akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tak jak w zeszłym roku część dochodu ze sprzedaży limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label w specjalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka marka przekaże na rzecz WOŚP.
Tegoroczna akcja ma na celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów. Na paczkach z charytatywnej edycji widnieją kolorowe motywy, przypominające witrażyki oraz logo WOŚP.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy