Marka Lipton ponownie przyłączy się do akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tak jak w zeszłym roku część dochodu ze sprzedaży limitowanej edycji herbaty Lipton Yellow Label w specjalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka marka przekaże na rzecz WOŚP.
Tegoroczna akcja ma na celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów. Na paczkach z charytatywnej edycji widnieją kolorowe motywy, przypominające witrażyki oraz logo WOŚP.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku