W subtelny sposób, choć i bardzo dosłowny, informację o zależności losu zwierząt od ludzi pokazano w hinduskiej kampanii fundacji WWF i agencji Ogilvy & Mather. Reklamy prezentują ludzkie dłonie sfotografowane w bliskim kadrze. Widoczne przede wszystkim linie papilarne kryją w sobie kształty zagrożonych gatunków zwierząt – jelenia Barasinga i płetwala błękitnego. Aby je dostrzec trzeba się uważnie przyjrzeć obu zdjęciom. Przesłanie jest klarowne – przyszłość natury jest w rękach człowieka, zarówno metaforycznie, jak i faktycznie.
Nazwa kampanii:
The fate
Czas:
2009.1.15 - 2009.2.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
World Wildlife Fund
Media:
Prasa
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (India)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa hinduskiego
Hasło kampani:
The fate of Indian Barasingha / Blue Whale lies in your hands
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up