logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Liga Odpowiedzialnego Biznesu zakończona
19.06.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Liga Odpowiedzialnego Biznesu zakończona



W ostatnią sobotę (15 czerwca) oficjalnie zakończono 9. edycję programu Ambasadorów Ligi Odpowiedzialnego Biznesu 2012/2013. Miejscem ostatniego spotkania tegorocznych Ambasadorów była stolica Wielkopolski – Poznań.

W pierwszej części spotkania, uczestnicy i uczestniczki programu mieli okazję podsumować działania zrealizowane w ramach Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Po warsztatach podsumowujących i ewaluujących Ligę, przeprowadzonych przez koordynatora Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, ogłoszono laureatów programu Ambasadorów CSR 2012/2013 – czyli najaktywniejszych Ambasadorów CSR. Wszystko to działo się
w Urzędzie Miasta Poznania.

O wygranej decydowało kilka czynników, między innymi aktywność w promocji idei społecznej odpowiedzialności w środowisku lokalnym, zaangażowanie we wspieranie wydarzeń Ligi Odpowiedzialnego Biznesu oraz obecność na spotkaniach Ambasadorów w ciągu roku akademickiego. Najaktywniejsi Ambasadorzy tegorocznej edycji to:

I miejsce – Aleksandra Łakoma z Uniwersytetu Warszawskiego

II miejsce – Aleksandra Nowak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

III miejsce – Kinga Błaszczyk z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Osoby dodatkowo wyróżnione to Agnieszka Lesisz, Monika Robaszyńska oraz Łukasz Cholewa.

Nagrodą główną za zajęcie I miejsca jest płatny staż w Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Pozostałe osoby otrzymały m.in. e-czytniki, publikacje poświęcone tematyce CSR oraz bony podarunkowe do księgarni.

Po części oficjalnej, Ambasadorzy i Ambasadorki zwiedzili browar Kompanii Piwowarskiej w Poznaniu. Na wizycie dowiedzieli się nie tylko jakie są składniki piwa, jak należy prawidłowo je przechowywać, ale również o praktykach wdrażania odpowiedzialności społecznej w przedsiębiorstwie. Zwiedzono m.in. hale produkcyjne, laboratorium oraz rozlewnię. W programie była także symboliczna degustacja piwa. Pierwszy dzień zakończono kolacją w restauracji na Starym Rynku. Niedziela była dniem zwiedzania zabytków i nowo powstałych publicznych gmachów Poznania.

Rekrutacja do X – jubileuszowej edycji programu Ambasadorów Ligi Odpowiedzialnego Biznesu ruszy w październiku 2013. Bieżące informacje udostępniane są na Facebooku.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek