logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012r.
12.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012r.



W poniedziałkowy wieczór 10 września 2012 r. odbyła się Gala konkursu Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2012. Tegorocznymi laureatami zostali: Coca-Cola HBC Polska, Diageo Polska, Jumarpol, PKN Orlen, PKO Bank Polski, Velux Polska oraz Volkswagen Poznań.

Spośród przedsiębiorstw, które zdecydowały się przystąpić do konkursu, odpowiedzieć na pytania dotyczące kluczowych obszarów odpowiedzialnego biznesu oraz podpisać deklarację przestrzegania zasad Kodeksu Odpowiedzialnego Biznesu, Rada Ekspertów oraz Kapituła Konkursu wybrały Liderów Odpowiedzialnego Biznesu 2012. Te dwa gremia, w skład których weszli eksperci z poszczególnych branż oraz autorytety z zakresu CR, oceniały nadesłane zgłoszenia pod kątem m.in. poziomu wspierania rozwoju gospodarczego i społecznego, zapewniania godnych warunków pracy oraz odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Kryteria oceny podzielono na podstawowe (identyczne dla każdej z branż) oraz dodatkowe (dedykowane wyłącznie poszczególnym branżom).

Uroczysta gala odbyła się w warszawskiej restauracji Forteca. Poza częścią oficjalną zebrani goście wysłuchali opowieści o historii Twierdzy Warszawa, wygłoszonej przez prof. Lecha Królikowskiego. Była to druga edycja konkursu, kolejna planowana jest na jesień przyszłego roku.

Konkurs został zrealizowany w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu”, będącego inicjatywą Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej oraz sześciu partnerskich firm: Danone, GlaxoSmithKline, Hochtief Polska, Orange Polska, PGNiG i PZU. Partnerem merytorycznym przedsięwzięcia jest firma PwC. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Portal kampaniespołeczne.pl był patronem medialnym konkursu.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek