logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Liczą się kilometry
09.07.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Liczą się kilometry



Rower staje się coraz bardziej atrakcyjnym środkiem transportu. Zwiększa się też grupa osób, dla których wycieczki rowerowe to sposób na aktywny wypoczynek. Firmy OSHEE i LOTTO postanowiły skorzystać z tej popularności rowerów i przygotowały konkurs „odLOTTOwa jazda z OSHEE”.

Przedsięwzięcie polega na tym, że cykliści zbierają liczbę przejechanych kilometrów, które potem są sumowane i przekazane na rzecz określonej organizacji społecznej. Wystarczy wejść na stronę aplikacji Endomondo.com i tam się zarejestrować. Potem można wybrać jeden z projektów pomocowych, które chce się wesprzeć. Ich lista znajduje się na stronie kampanii „odLOTTOwa jazda z OSHEE”.

Akcja składa się z dwóch etapów. Pierwszy polegał na tym, że organizacje pomocowe zgłaszały swoje projekty, na które chciałyby zdobyć dofinansowanie. Ta część zakończyła się wybraniem 50 inicjatyw, na które rowerzyści będą głosować, dodając swoje przejechane kilometry. Rywalizacja sportowa, to drugi etap, który zaczął się na początku lipca, a potrwa do połowy września. Cztery organizacje, które uzbierają najwięcej kilometrów, otrzymają nagrodę. Będzie to dofinansowanie ich projektu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek