Rower staje się coraz bardziej atrakcyjnym środkiem transportu. Zwiększa się też grupa osób, dla których wycieczki rowerowe to sposób na aktywny wypoczynek. Firmy OSHEE i LOTTO postanowiły skorzystać z tej popularności rowerów i przygotowały konkurs „odLOTTOwa jazda z OSHEE”.
Przedsięwzięcie polega na tym, że cykliści zbierają liczbę przejechanych kilometrów, które potem są sumowane i przekazane na rzecz określonej organizacji społecznej. Wystarczy wejść na stronę aplikacji Endomondo.com i tam się zarejestrować. Potem można wybrać jeden z projektów pomocowych, które chce się wesprzeć. Ich lista znajduje się na stronie kampanii „odLOTTOwa jazda z OSHEE”.
Akcja składa się z dwóch etapów. Pierwszy polegał na tym, że organizacje pomocowe zgłaszały swoje projekty, na które chciałyby zdobyć dofinansowanie. Ta część zakończyła się wybraniem 50 inicjatyw, na które rowerzyści będą głosować, dodając swoje przejechane kilometry. Rywalizacja sportowa, to drugi etap, który zaczął się na początku lipca, a potrwa do połowy września. Cztery organizacje, które uzbierają najwięcej kilometrów, otrzymają nagrodę. Będzie to dofinansowanie ich projektu.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
