logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  23.07.2013

Licytacja przejazdu w Tour de Pologne



Przejazd etapu Tour de Pologne w wozie technicznym grupy czeka na tego, który wygra aukcję i tym samym wesprze 7-letnią Klaudię Pająk w walce o zdrowie. Pieniądze z aukcji obejmującej także spotkanie z
włoską grupą wspomogą kosztowną terapię dziewczynki z Pisarzowic, rodzinnej miejscowości Przemysława Niemca. Klaudia Pająk od listopada 2011 r. walczy z nowotworem złośliwym, a jej leczenie wymaga kosztownej terapii w Niemczech. Aukcja jest dostępna na Allegro.

Zwycięzca licytacji przejedzie 1 sierpnia 160,5-kilometrową trasę ze startem w Nowym Targu i metą w Zakopanem w jednym z dwóch wozów technicznych legendarnej włoskiej grupy. Każdy Seat Exeo Station Wagon będzie prowadzony przez dyrektora sportowego ekipy. W wyścigach etapowych jeden wóz asystuje kolarzom w głównej grupie i liderowi ekipy na wypadek selekcji na podjazdach, a drugi pomaga kolarzom znajdującym się w ucieczce i zawodnikom ze stratą na wymagających etapach.

Wóz techniczny jest kluczowym elementem w kolarstwie, to główne wsparcie zawodników podczas długich etapów wyścigu. Zwykle samochód prowadzi dyrektor sportowy, a na tylnym siedzeniu znajduje się mechanik – mówi Giuseppe Saronni, menedżer generalny Lampre-Merida. Dyrektor sportowy jest w kontakcie z kolarzami dzięki łączności radiowej na indywidualnych częstotliwościach. Przekazuje zawodnikom informacje o trasie, taktycznym rozwoju wyścigu, różnicach między kolarzami, udziela wskazówek ułatwiających odpowiednie przejechanie etapu. Radio jest też pomocne dla komunikacji między kolarzami ekipy, pozwala im również zgłosić swoje potrzeby mechanikowi. Wóz może się zbliżyć do zawodnika, a mechanik jest gotowy, by poradzić sobie z „gumą”, problemem z łańcuchem czy jakimkolwiek innym – tłumaczy.

Zwycięzca aukcji będzie mógł usłyszeć nie tylko rozmowy dyrektora sportowego z kolarzami, ale także oficjalne radio wyścigu z wszystkimi informacjami o jego rozwoju. Może również zerknąć w wozie na telewizor z transmisją z wyścigu. Być może zobaczy z bliska interwencję mechanika, który przed wyścigiem zabiera do wozu i na jego dach wszystko, co może mu się przydać: narzędzia, zapasowe rowery, koła i inne części. Jeśli pogorszy się pogoda, kibic może przekazać dodatkowe ubrania do podania kolarzom. Po etapie kibic spotka się z Przemysławem Niemcem i pozostałymi kolarzami Lampre-Merida, otrzyma od nich także koszulkę z autografami.

Organizatorem akcji jest Merida Polska, dystrybutor marki rowerów Merida, której ambasadorem jest Przemysław Niemiec. Oprócz niego akcję wspierają: grupa Lampre-Merida, organizatorzy Tour de Pologne oraz Fundacja Iskierka, której podopieczną jest Klaudia Pająk.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek