23 lutego w mediach społecznościowych wystartowała akcja „Leniwi Do Szpiku”. Jej głównym elementem jest dostępna na Facebooku gra, której każdy etap polega na zmierzeniu się z jednym z mitów dotyczącym dawstwa szpiku. Finałowe zwycięstwo w grze to dobrowolna decyzja o przystąpieniu do Bazy Potencjalnych Dawców Szpiku.
Akcja koncentruje się na aktywizowaniu społeczności lokalnej i podejmuje walkę ze stereotypami narosłymi wokół tematu szpiku. Ma uświadomić ludziom, że przeszkodą w zostaniu dawcą są nie tylko niewiedza i strach, ale też lenistwo. Animację promującą akcję można obejrzeć na portalu YouTube.
Ruch „Leniwi Do Szpiku” to druga po akcji „Wygraj życie” społeczna inicjatywa agencji Just Health Club, wymyślona dla Ośrodka Dawców Szpiku
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję