────── 08.09.2010
Lemur fizyk, ryba filozof, nietoperz tancerz
Psychrolutes marcidus, określany jako najbrzydsze zwierzę świata (ang. blobfish), wygłasza przemówienie o Heglu i Adorno, gwiazdonos wyjaśnia techniki oddychania, lemur Aye – Aye rozprawia o mechanice kwantowej, nietoperz z rodziny podkowcowatych tańczy w rytm dyskotekowej muzyki.
Hasłem "Everyone is good at something" ("Każdy jest w czymś dobry") szwajcarska organizacja Biovision próbuje pokazać sens istnienia każdego gatunku zamieszkującego kulę ziemską. Każde zwierzę, nawet to, o którego istnieniu przeciętny homo sapienes nie ma pojęcia, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu ekosystemu.
Zabawne spoty reklamowe, w których występują zagrożone gatunki, zostały przygotowane przez agencję Walker Zurich ze Szwajcarii.
K. Truszkowska
Nazwa kampanii:
Everyone is good at something
Czas:
2010.9.3 - 2010.9.22
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
Biovision
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Walker (Zurich)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Everyone is good at something (Każdy jest w czymś dobry)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza