logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > LeasePlanowy Re-Volt na aukcji WOŚP
07.01.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

LeasePlanowy Re-Volt na aukcji WOŚP



Firma LeasePlan Fleet Management wystawiła pojazd RE-VOLT na licytację, a uzyskane z niej środki przeznaczy na działalność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ubiegłym roku pojazd trafił na aukcję WOŚP dzięki producentowi – firmie Impact Automotive Technologies oraz twórcom komedii „Ciacho”, w której Re-Volt zagrał.

Produkowany w podwarszawskim Pruszkowie Re-Volt jest elektrycznym pojazdem na miarę XXI wieku. Pojazd umożliwia sprawne przemieszczanie się po zatłoczonych miastach, dzięki energii elektrycznej. W ekologiczną podróż mogą nim wybrać się dwie osoby. Auto przyspiesza do 50 km/h w ciągu 7 sekund i osiąga maksymalną prędkość 90 km/h. Wyposażony jest w system KERS znany z torów Formuły 1 i umożliwiający odzyskiwanie energii. Może być poddany recyklingowi w 98%.

Samochód licytować można tutaj.

– Licytując ten pojazd udało nam się nie tylko wspomóc szczytne idee Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ale także zwrócić uwagę na bardzo istotny element naszego biznesu, jakim jest ekologia – mówi Sławomir Wontrucki, prezes zarządu LeasePlan. – Od lat realizujemy proekologiczną politykę w oparciu o założenia programu GreenPlan, Re-Volt jest dla nas kolejnym elementem, dzięki któremu mogliśmy przybliżyć naszym klientom kwestie przyjaznego środowisku podejścia do kwestii motoryzacyjnych.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek