logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.04.2010

Laury Odpowiedzialności 2010



20 firm zostało nagrodzonych w konkursie NSZZ „Solidrność”, PKPP Lewiatan i firmy Deloitte, na dobre praktyki najlepiej realizujące strategie odpowiedzialności biznesu w polskich warunkach. Konkurs został zorganizowany w ramach projektu „Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach”, mającego pomóc przedsiębiorstwom w zrozumieniu i wdrażaniu strategii CSR.

W konkursie wyróżniono praktyki, które uzyskały minimum 20 punktów, czyli 87% punktów możliwych do otrzymania.Podczas finałowej konferencji zaprezentowano Metodyka Samooceny Dobrych Praktyk CSR – narzędzie mające pomóc firmom w stricte biznesowym podejściu do CSR. Metodyka została opracowana na podstawie analizy 94 praktyk nadesłanych przez firmy, które deklarują społeczną odpowiedzialność.

– O czym świadczy nasz konkurs? Naszym zdaniem czołówka polskiego biznesu doskonale rozumie, że polityka społecznej odpowiedzialności musi mieć wymiar strategiczny, bo inaczej nie przynosi spodziewanych efektów. Oznacza to, że strategiczne podejście do CSR nie jest utopią, lecz drogą wartą naśladowania przez wszystkie pozostałe firmy w Polsce – powiedziała Henryka Bochniarz, Prezydent PKPP Lewiatan.

Z podsumowania wyników konkursu wynika że firmy poświęcają większą uwagę procesowi realizacji praktyki i jej komunikowaniu (odpowiednio 85% i 78% łącznej liczby punktów do uzyskania w każdym z tych obszarów), niż planowaniu, monitorowaniu i ewaluacji podjętych inicjatyw (odpowiednio 73%i 70%).

Nagrodzone w konkursie firmy to: Cemex, Citi Handlowy, Coca Cola, Danone Sp. z o.o., Grupa Żywiec S.A., GlaxoSmithKline, ING Bank Śląski S.A., Kompania Piwowarska, Metro Group, PolskieGNiG S.A., PKN Orlen S.A., PKP Energetyka Sp. z o.o., Polkomtel S.A., PTC, Samsung Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska, Timberland, Tesco, UPC Polska.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek