Znaki kanji dla przeciętnego Europejczyka są zupełnie niezrozumiałe. Jak czuje się osoba, dla której podobnie niejasne są… wyrazy twarzy osób z jej otoczenia?
W kampanii organizacji Autism Forum Switzerland wykorzystano te logogramy pochodzenia chińskiego, obecnie używane w języku japońskim, które przypominają nieco ludzkie twarze. Hasło kampanii wyjaśnia, że dla osób z autyzmem emocje innych ludzi są równie trudne do odczytania co znaki egzotycznego alfabetu. Plakaty mają informować o problemie autyzmu i zachęcić do pogłębienia wiedzy na jego temat.
Kreację przygotowała agencja Ruf Lanz z Zurychu. Autorką grafik jest artystka Sylvie Xing Chen.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu