logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Rumunia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.12.2016

Lateksowy smoczek



Dwa kolorowe plakaty zdają się przedstawiać tradycyjne akcesoria dla niemowląt. Jest jednak  jeden szczegół, który sprawia, że nie są to zwykłe produkty, jakie można spotkać na sklepowych półkach. Zarówno główka smoczka, jak i butelki nie jest bowiem zrobiona z silikonu, a z lateksu, gdyż jest to po prostu… prezerwatywa. Pod butelką widnieje napis: „Presenting the safe anti-„don’t-worry-I’ve-done-it-before-without-it” solution (Prezentowanie bezpiecznego anty-„nie  martw się, robiłem to już wcześniej bez tego” rozwiązania)”, natomiast pod smoczkiem jest napisane: „Presenting the efficient anti-„relax-I-know-when-to-pull-out” solution (Prezentowanie skutecznego anty-„zrelaksuj się, wiem, kiedy wyciągnąć” – rozwiązania)”. Oba plakaty zachęcają w ten sposób osoby prowadzące aktywne życie seksualnie do zapobiegania nieplanowanej ciąży poprzez stosowanie prezerwatyw.

Nadawcą kampanii jest działająca od lat 90. organizacja pozarządowa Societatea de Educaţie Contraceptivă si Sexuală (w skrócie Secs). Projekt przygotowała firma TBWA. 

Iga Lewandowska

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Baby Feeder
Czas:
2016.9.11
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Rumunia
Nadawca:
Sex and Contraception Education Society
Media:
Plakaty
Wykonawca:
TBWA
Adresaci:
Osoby prowadzące aktywne życie seksualne
Hasło kampani:
Presenting the safe anti-„don’t-worry-I’ve-done-it-before-without-it” solution (Prezentowanie bezpiecznego anty-„nie  martw się, robiłem to już wcześniej bez tego” rozwiązania)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek