logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > LAST CALL! Ostatni weekend na nadsyłanie zgłoszeń na konkurs NieBezpieczni w sieci
27.03.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO

LAST CALL! Ostatni weekend na nadsyłanie zgłoszeń na konkurs NieBezpieczni w sieci



Jesteś przedstawicielem NGO i zawsze marzyła Ci się kampania medialna z prawdziwego zdarzenia? Zgłoś swój pomysł na kampanię edukacyjną dot. bezpieczeństwa w sieci.

To już ostatnia szansa na wzięcie udziału w konkursie NieBezpieczni w sieci – konkursie dla NGO na najlepszą kampanię informacyjno-edukacyjną, poświęconą bezpieczeństwu w sieci. Celem konkursu jest wzrost świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w sieci.

Organizatorzy konkursu przeznaczyli aż 500 000 zł na stworzenie materiałów i zapewnienie ich emisji w mediach (prasie, Internecie, radiu i/lub telewizji). W związku z pandemią koronawirusa termin nadsyłania zgłoszeń na konkurs został przedłużony do 31 marca 2020 roku. To już naprawdę ostatnia prosta, warto dać z siebie wszystko. Najlepszy pomysł zostanie zrealizowany latem bieżącego roku.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/niezagubdzieckawsieci/niebezpieczni-w-sieci–ostatni-weekend-na-zgloszenia

Organizatorem wydarzenia jest Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji. Patronat medialny: ngo.pl oraz kampaniespoleczne.pl.

NGO konkurs internet cyberbezpieczeństwo NASK Ministerstwo Cyfryzacji NieBezpieczni w sieci


Nazwa wydarzenia:
Ostatni weekend na nadsyłanie zgłoszeń na konkurs „NieBezpieczni w sieci” dla NGO
Tematy:
Edukacja, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek