logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kolumbia, Ekologia i środowisko, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  20.05.2011

Las w ogniu w oku



Narkotyki sieją spustoszenie… w kolumbijskiej dżungli. Okazuje się, że szkody wyrządzone przez te używki nie ograniczają sie "tylko" do organizmu osoby uzależnionej i jej najbliższego otoczenia, ale także wpływają negatywnie na środowisko. 14 maja w Kolumbii rozpoczęła się kampania przedstawiająca na reklamach zamkniety w tęczówce oka płonący las – symbol dewastacji i niszczenia przyrody przez człowieka.

Produkcja kokainy w Kolumbii jest ogromnym zagrożeniem dla równikowych lasów. Aby stworzyć przestrzeń uprawną, dotychczas zrównano z ziemią ponad 2 miliony hektarów tropikalnej dżungli, w tym tereny należące do parków narodowych. Powstający podczas palenia lasu dym jest głównym źródłem zanieczyszczenia w Kolumbii.

Kampania realizowana wspólnie przez ONZ i organizację Shared Responsibility została przygotowana przez agencję Leo Burnett. Plakaty opatrzono hasłem "Drugs effects are devastating. Each gram of cocaine consumed around the world, causes the extinction of 4 square meters of colombian jungles." ("Narkotyki niszczą. Każdy gram kokainy spożyty na całym świecie to dewastacja 4 metrów kwadratowych kolumbijskiej dżungli".) Akcja ma na celu uświadomienie ekologicznych skutków hodowli kokainy i zachęcenie do działań mających na celu ochronę szaty roślinnej Kolumbii.

Organizacja Shared Responsibility została założona w 2005 roku. Celem jej działań jest zapobieganie wycinaniu lasów równikowych pod hodowle kokainy.
K. Kondracka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Forest In Flames
Czas:
2011.5.14
Tematy:
Ekologia i środowisko, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
ONZ, Shared Responsibility
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
Leo Burnett (Kolumbia)
Adresaci:
Konsumenci kokainy
Hasło kampani:
Drugs effects are devastating. Each gram of cocaine consumed around the word, causes the extinction of 4 square meters of colombian jungles. (Narkotyki niszczą. Każdy gram kokainy spożyty na całym świecie to dewastacja 4 metrów kwadratowych kolumbijskiej dżungli)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek