Na pierwszy rzut oka – klasyczny obraz przekroju drzewa. Po przyjrzeniu się widać jednak, że to nie słoje, a setki ciasno ułożonych zwierząt.
Lasy deszczowe cechuje obfitość i ogromna różnorodność fauny i flory, liczba gatunków zwierząt zamieszkujących to środowisko jest imponująca. Celem kampanii zrealizowanej dla organizacji Animal Concerns Research & Education Society z Singapuru jest zwrócenie uwagi na konieczność otoczenia ochroną tego ekosystemu, by nie utracił swojego bogactwa. Organizacja liczy na finansowe wsparcie swoich zamierzeń ze strony darczyńców. ACRES działa na rzecz ochrony dzikich zwierząt od 2001 roku.
Twórcą minimalistycznej w formie kampanii Tree Rings jest agencja DDB z Singapuru.
W tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions kampania otrzymała Brązowego Lwa w kategorii "Posters". Spotkała się również z entuzjastycznym odbiorem ze strony mieszkańców Singapuru, którzy spontanicznie zgłaszali się do ACRES po dodatkowe kopie plakatów, by móc samemu wywiesić je w szkołach i przestrzeni publicznej.
M. Waręska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki