Na pierwszy rzut oka – klasyczny obraz przekroju drzewa. Po przyjrzeniu się widać jednak, że to nie słoje, a setki ciasno ułożonych zwierząt.
Lasy deszczowe cechuje obfitość i ogromna różnorodność fauny i flory, liczba gatunków zwierząt zamieszkujących to środowisko jest imponująca. Celem kampanii zrealizowanej dla organizacji Animal Concerns Research & Education Society z Singapuru jest zwrócenie uwagi na konieczność otoczenia ochroną tego ekosystemu, by nie utracił swojego bogactwa. Organizacja liczy na finansowe wsparcie swoich zamierzeń ze strony darczyńców. ACRES działa na rzecz ochrony dzikich zwierząt od 2001 roku.
Twórcą minimalistycznej w formie kampanii Tree Rings jest agencja DDB z Singapuru.
W tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions kampania otrzymała Brązowego Lwa w kategorii "Posters". Spotkała się również z entuzjastycznym odbiorem ze strony mieszkańców Singapuru, którzy spontanicznie zgłaszali się do ACRES po dodatkowe kopie plakatów, by móc samemu wywiesić je w szkołach i przestrzeni publicznej.
M. Waręska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni