Przez ostatnie 30 lat liczba zachorowań na raka jader wzrasta trzykrotnie. Najlepszą metodą jego wczesnego wykrycia pozostaje regularne,proste samobadanie. Chociaż 70% zachorowań wystepuje w grupie 20-40 lat, niewielu młodych mężczyzn ma tego świadomość. Celem kampanii było namówienie grupy docelowej do zapoznania się instrukcją samobadania. Niedogodność tematu sprawiła, że strategia komunikacji musiała być prosta, a przekaz dostosowany do kanałów i grupy docelowej. Osią kampanii była strona, na której w przystępny i atrakcyjny sposób przedstawiono instrukcje badania. Komunikacja rozpoczeła się od video, w którym Yuri Drabent,niczym wilk z ruskiej gierki,łapjajka, a potem opowiadał o problemie i zachęcał do samobadania i udziału w akcji. Następnie w internecie konsekwentnie pojawiały się kolejne materiały, m.in. autorstwa Cyber Mariana,Rafała z Abstrachuje,5 sposobów na…, Śmiechawy,Andrzej rysuje itd. przysteępny i spójny z medium język utwierdzał odbiorców w przekonaniu, że łatwo zaangażować się w akcję. Projekt przygotowali TWIN.digital collective +melting pot Strategic Collective
Nazwa kampanii:
#łapjaja
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci