logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > #łapjaja
27.09.2017
Tematy: Kampanie, Polska

#łapjaja



Przez ostatnie 30 lat liczba zachorowań na raka jader wzrasta trzykrotnie. Najlepszą metodą jego wczesnego wykrycia pozostaje regularne,proste samobadanie. Chociaż 70% zachorowań wystepuje w grupie 20-40 lat, niewielu młodych mężczyzn ma tego świadomość. Celem kampanii było  namówienie grupy docelowej do zapoznania się instrukcją samobadania.  Niedogodność tematu sprawiła, że strategia komunikacji musiała być prosta, a przekaz dostosowany do kanałów i grupy docelowej.  Osią kampanii była strona, na której w przystępny i atrakcyjny sposób przedstawiono  instrukcje badania. Komunikacja rozpoczeła się od video, w którym Yuri Drabent,niczym wilk z ruskiej gierki,łapjajka, a potem opowiadał o problemie i zachęcał do samobadania i udziału w akcji. Następnie w internecie konsekwentnie pojawiały się kolejne materiały, m.in. autorstwa Cyber Mariana,Rafała z Abstrachuje,5 sposobów na…, Śmiechawy,Andrzej rysuje itd. przysteępny i spójny z medium język utwierdzał odbiorców w przekonaniu, że łatwo zaangażować się w akcję.  Projekt przygotowali TWIN.digital collective +melting pot Strategic Collective

 

 



Nazwa kampanii:
#łapjaja





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek