logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kwiaty pamięci
05.04.2009
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Inne

Kwiaty pamięci



Krwawy kwiat na żołnierskim mundurze to główny element kampanii pod hasłem „Ofiaruj tym, którzy (się) ofiarowali”, zorganizowanej przez nowozelandzki Związek Weteranów – The Royal New Zealand Returned and Services’ Association. Plakat, stanowiący kreację, jest apelem do potencjalnych donatorów o dofinansowanie organizacji, zachęca również do odwiedzenia strony internetowej stowarzyszenia www.rsa.org.nz

Kampania stanowi bezpośrednie nawiązanie do Poppy Day (Dnia Maków), rocznicy zawieszenia broni w 1918 r., corocznego nowozelandzkiego święta obchodzonego w ostatni piątek wypadający przed ANZAC Day (25 kwietnia) – świętem upamiętniającym udział wojsk Australii i Nowej Zelandii w I wojnie światowej. Podczas Poppy Day na ulicach miast wolontariusze zbierają datki na rzecz Związku Weteranów oraz wręczają każdemu z darczyńców kwiat maku, będący symbolem pamięci o rannych i poległych w czasie wojny.

Po raz pierwszy Poppy Day obchodzono w 1922 roku. Choć od tamtego czasu sposoby obchodzenia święta znacznie ewoluowały, idea wciąż pozostaje ta sama – jest nią pamięć o tych, którzy oddali swoje życie za innych podczas walk wojennych.
E. Janota



Nazwa kampanii:
Give to those that gave
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.25
Nadawca:
The Royal New Zealand Returned and Services' Association
Media:
Plakaty
Wykonawca:
M&C Saatchi
Adresaci:
Obywatele Nowej Zelandii
Hasło kampani:
Give to those that gave (Ofiaruj tym, którzy się ofiarowali)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek