Niedopalone zapałki na czarnym tle. Wydawałoby się, że autorzy tej kampanii nieco poskąpili jej finezji. Drugi rzut oka na plakaty może jednak zmienić zdanie widza. Płomień na każdym z plakatów ułożony jest inny sposób – raz jest to kwiat, raz krokodyl, innym razem motyl czy źdźbła trawy.
Każda z figur opatrzona została adekwatnym komentarzem o zabarwieniu ekologicznym. Tak na przykład plakat na którym dym ułożony jest na kształt motyla skomentowany został: „Primitive men discovered fire. Present men discovered how to be primitive” („Ludzie prymitywni wynaleźli ogień. Współcześni odkryli, jak być prymitywnymi”). Kampania zwraca uwagę na problem coraz częstszych pożarów lasów. Wnosi o potępianie zachowania prowadzącego do wzniecania ognia w lasach i ochrony życia. Projekt zrealizowany został na życzenie Mater Natura – instytutu badań nad środowiskiem przez agencję CCZ WOW z Brazylii.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki