logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Kury jadą do Afryki
24.12.2009
Tematy: Kampanie, Włochy, Pomoc społeczna

Kury jadą do Afryki

Your browser does not support the video tag.


Muzyka niczym z filmu o Dzikim Zachodzie. Piasek, samochód terenowy i… siedzące w nim kurczaki. To wizja utopijna, to oczywiste, że kury same do Afryki, która jest ich celem, nie dojadą: "If they could, they would go by themselves. 40 chickens can help a child in Africa". ("Gdyby mogły, pojechałyby tam same. 40 kurczaków może uratować życie dziecka w Afryce.). Oto reklamowa zachęta wystosowana przez włoski oddział międzynarodowej organizacji Save the Children, do pomocy w dostarczeniu ubogim dzieciom dosłownie kur, ale też wielu innych przedmiotów niezbędnych do życia.

Na stronie kampanii znajduje się typowy z wyglądu sklep internetowy z opcją "do koszyka" i wyborem produktów. Wpłacając np. 36 euro za kurę, kupuje się ją afrykańskiej rodzinie. Dla wybrednych jest też możliwość zakupu jaka.

Save the Children to największa na świecie niezależna organizacja działająca na rzecz dzieci, przestrzegania ich praw i poprawy warunków życia dzieci w ponad 125 krajach na całym świecie. Organizacja stara się zapewnić dzieciom szczęśliwe, zdrowe i bezpieczne dzieciństwo. Została założona w Wielkiej Brytanii w 1919 roku przez Eglantyne Jebb i jej siostrę Dorothy Buxton w odpowiedzi na tragedię I wojny światowej.
K. Kamińska



Nazwa kampanii:
Chicken
Czas:
2009.12.19 - 2009.12.31
Nadawca:
Save the Children
Media:
Telewizja
Wykonawca:
SPQR Network
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
If they could, they would go by themselves. 40 chickens can help a child in Africa. (Gdyby mogły, pojechałyby tam same. 40 kurczaków może uratować życie dziecka w Afryce)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek