logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Słowenia, Walka z przemocą
   ──────  20.11.2011

Kursor zatkał karabin



Niezbadane są możliwości komputerowego kursora. Może on na przykład zatkać lufę karabinu maszynowego i ocalić w ten sposób ludzkie życie.

Reklama słoweńskiej kampanii „Plug Right” („Zatkaj odpowiednio”) przedstawia kadr z akcji zbrojnej, w której żołnierz skrada się, wypatrując celu. W ręku trzyma gotowany do wystrzału karabin z nietypową „zatyczką”. Komputerowy kursor zamyka lufę broni.

Kampanię przygotowała agencja Pristop z Lublany. Jej celem jest protest przeciwko konfliktom zbrojnym, których ofiarami często jest ludność cywilna. Kursor, kojarzący się głównie ze sferą wirtualną, sugeruje, że pomagać można także w internecie – choćby podpisując petycje. Akcje prowadzone przez Amnesty International, zleceniodawcę kampanii, w dużej mierze wykorzystują potencjał sieci, szukając sprzymierzeńców właśnie wśród internetowych surferów.
A.Stachowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Plug Right
Czas:
2011.11.15
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Słowenia
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Internet, prasa
Wykonawca:
Pristop (Lublana)
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Ustavite Nasilje (Stop przemocy)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek