Nie do pomyślenia jest podanie w restauracji spalonego na popiół dania. Smak potrawy zabić mogą również niewłaściwe zapachy, które towarzyszą posiłkowi. Z tym problemem długo musieli się borykać klienci ukraińskich lokali. Jednak od niedawna "Taste is back to Ukraine" (Smak powraca na Ukrainę).
Kampania "Smoke free Ukraine" (Ukraina wolna od palenia) jest odpowiedzią na zmiany w prawie dotyczącym palenia i sprzedaży produktów tytoniowych na Ukrainie. 16 września 2012 roku ukraiński rząd zakazał całkowitej reklamy i promocji produktów nikotynowych, z kolei 16 grudnia weszła ustawa zabraniająca palenia tytoniu w miejscach publicznych.
Przez sześć miesięcy przed wejściem tych przepisów pozarządowa organizacja "Live" (Żyć), która działa na rzecz kontroli tytoniu na Ukrainie, prowadziła kampanię informującą społeczeństwo o powyższych zmianach. Kreacja "Chicken" (Kurczak) jest jej elementem.
Ewa Witkowska
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
