Nie do pomyślenia jest podanie w restauracji spalonego na popiół dania. Smak potrawy zabić mogą również niewłaściwe zapachy, które towarzyszą posiłkowi. Z tym problemem długo musieli się borykać klienci ukraińskich lokali. Jednak od niedawna "Taste is back to Ukraine" (Smak powraca na Ukrainę).
Kampania "Smoke free Ukraine" (Ukraina wolna od palenia) jest odpowiedzią na zmiany w prawie dotyczącym palenia i sprzedaży produktów tytoniowych na Ukrainie. 16 września 2012 roku ukraiński rząd zakazał całkowitej reklamy i promocji produktów nikotynowych, z kolei 16 grudnia weszła ustawa zabraniająca palenia tytoniu w miejscach publicznych.
Przez sześć miesięcy przed wejściem tych przepisów pozarządowa organizacja "Live" (Żyć), która działa na rzecz kontroli tytoniu na Ukrainie, prowadziła kampanię informującą społeczeństwo o powyższych zmianach. Kreacja "Chicken" (Kurczak) jest jej elementem.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
Jemy coraz więcej warzyw i owoców
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
08.09.2023
Menopauza bez tabu – pierwszy raport w Polsce