logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  09.11.2008

Kupujesz więcej, niż możesz sobie wyobrazić



Sukuma ogłasza konkurs na spot filmowy, koncentrujący się wokół tematu zwalczania biedy na świecie (temat filmu: „Kupujesz więcej, niż możesz sobie wyobrazić”). Ma on zachęcać widzów, aby przy kolejnych zakupach zdawali sobie sprawę z ważności swoich decyzji zakupowych. Najlepszy pomysł zostanie zrealizowany w formie kinowej z udziałem takich muzyków jak Gentelmen (jeden z nielicznych artystów reggae uznanych na Jamajce) i Moby (albumy Mobiego sprzedają się na całym świecie w wielomilionowych egzemplarzach, tworzył muzykę do filmów „Tożsamość Bourne’a” i „Niebiańska plaża”).

„Sukuma Millennium Award” nie jest skierowana do profesjonalistów. Jej celem jest pobudzenie ludzi młodych do kreatywnego podejścia do tematyki Milenijnych Celów Rozwoju oraz sprawiedliwego handlu.

Twórca najlepszego pomysłu weźmie udział w profesjonalnej produkcji spotu filmowego i na wiosnę 2009 roku na uroczystej Gali wręczenia nagród otrzyma nagrodę filmową „Sukuma Millenium Award”.

Wśród wszystkich uczestników rozlosowane zostaną dwa kupony na zakupy FairTrade o wartości 250,- Euro.

Głównym sponsorem projektu jest Dr. Hauschka Kosmetik – producent ekologicznych kosmetyków nietestowanych na zwierzętach.

Każdy może się wziąć udział w konkursie – wystarczy opisać jeden pomysł na film reklamowy na formularzu dostępnym na stronie www.sukuma.net (maksymalnie 1strona A4). Termin upływa 31.01.2009.

Filmy już gotowe, nakręcone komórką czy kamerą mogą brać udział w rankingu internetowym na Nagrodę Publiczności Sukumy.

Partnerami „Sukuma Millenium Award“ są TransFair i Oxfam. W Polsce wyłącznym partnerem inicjatywy jest Polska Zielona Sieć.

„Sukuma” we wschodnio – afrykańskim języku mówionym Suahili oznacza: „wstawać, powstawać“, „bronić się, opierać się“ lub „zachęcać, pobudzać“. Wielu ludzi w Afryce jest dotkniętych problemami, które dzięki idei „Sukuma Millennium Award” przybliżone zostaną europejskim obywatelom.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 18.05.2023

    Torba STORSTOMMA dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek