Klub Gaja wydał 24 stronicowy raport „Kupuj jajka z głową” z przeprowadzonego badania sieci sklepów handlowych. Badania realizowano w Polsce, Czechach na Węgrzech i Słowacji i dotyczyły one społecznej odpowiedzialności biznesu oraz dobrostanu zwierząt w sieciowej sprzedaży kurzych jaj. W Polsce ankieta z pytaniami została wysłana do 15 sieci handlowych.
Liderem i koordynatorem tego zadania, dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund, był Klub Gaja we współpracy z organizacjami Sloboda Zvierat (Słowacja), Fauna Egyesulet (Węgry), Nadace na ochranu zvirat (Czechy) oraz OTOZ Animals (Polska), Eurogroup for Animals (Bruksela) i Compassion in World Farming (Anglia).
Raport został wydany w języku polskim, czeskim, słowackim, węgierskim.
Podczas konferencji prasowej prezentującej publikację wręczono nagrody ustanowione przez Compassion in World Farming – Good Egg Award – dwóm polskim firmom przyjaznym dla zwierząt: Organic z Warszawy oraz Biohurt z Pokrzydowa.
Raport powstał dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund oraz pomocy merytorycznej Eurogroup for Animals z Brukseli. Można go pobrać ze strony internetowej Klubu Gaja http://www.klubgaja.pl/projekty/wspolpraca_wyszehradzka/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję