Klub Gaja wydał 24 stronicowy raport „Kupuj jajka z głową” z przeprowadzonego badania sieci sklepów handlowych. Badania realizowano w Polsce, Czechach na Węgrzech i Słowacji i dotyczyły one społecznej odpowiedzialności biznesu oraz dobrostanu zwierząt w sieciowej sprzedaży kurzych jaj. W Polsce ankieta z pytaniami została wysłana do 15 sieci handlowych.
Liderem i koordynatorem tego zadania, dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund, był Klub Gaja we współpracy z organizacjami Sloboda Zvierat (Słowacja), Fauna Egyesulet (Węgry), Nadace na ochranu zvirat (Czechy) oraz OTOZ Animals (Polska), Eurogroup for Animals (Bruksela) i Compassion in World Farming (Anglia).
Raport został wydany w języku polskim, czeskim, słowackim, węgierskim.
Podczas konferencji prasowej prezentującej publikację wręczono nagrody ustanowione przez Compassion in World Farming – Good Egg Award – dwóm polskim firmom przyjaznym dla zwierząt: Organic z Warszawy oraz Biohurt z Pokrzydowa.
Raport powstał dzięki wsparciu finansowemu Visegrad Fund oraz pomocy merytorycznej Eurogroup for Animals z Brukseli. Można go pobrać ze strony internetowej Klubu Gaja http://www.klubgaja.pl/projekty/wspolpraca_wyszehradzka/
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
19.06.2025Wydarzenia
Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie