logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Kundle na salony
22.02.2009
Tematy: Wydarzenia

Kundle na salony



Fundacja Viva! Akcja dla zwierząt we współpracy z The Walt Disney Company, Imperial Entertainment Home Video Sp. z o.o. i wydawnictwem Egmont, zainaugurowała 14 lutego akcję “Kundle na salony” będącą częścią cyklicznej kampanii „Wybierz Miśka”, która ma na celu pomoc schroniskom w adopcji bezdomnych zwierząt oraz promuje sterylizację zwierząt domowych, jako najskuteczniejszą metodę zapobiegania ich bezdomności.

„Kundle na salony” to akcja adresowana przede wszystkim do dzieci i młodzieży wrażliwych na los zwierząt. W jej ramach odbędą się dwa konkursy – rysunkowo-fotograficzny oraz fotograficzny – na najlepsze prace plastyczne przedstawiające zwierzęta adoptowane lub znalezione oraz działania, jakie można podjąć na rzecz bezdomnych zwierząt.

Konkursy promuje kundelek Piorun – bohater animowanego filmu Disneya. Dowodzi, że każdy zwierzak – nawet mały piesek ze schroniska, może stać się superbohaterem. Podobnie jak tysiące psów i kotów, które żyją w schroniskach i domach tymczasowych, jest zwyczajny, a zarazem nadzwyczajny. Nie może się pochwalić rzadką rasą ani wyjątkową urodą, ale jeśli dać mu szansę, okazuje się wiernym, bystrym i kochającym towarzyszem życia. Film „Piorun” niesie ze sobą proste przesłanie: każdy zwierzak zasługuje na miłość. Nadchodzącej premierze filmu DVD „Piorun” towarzyszyć będą konkursy dla dzieci, wystawa z udziałem znanych polskich aktorów dubbingujących film (Borys Szyc -w roli Pioruna, Sonia Bohosiewicz i Krzysztof Kowalewski) i spotkania adopcyjne.

Konkurs rysunkowo-fotograficzny adresowany jest do dzieci w wieku do 10 lat. Prace podzielone będą na kategorie: Piorun – pies (nad)zwyczajny (portrety Pioruna i pupili autorów prac); Superbohater w moim domu (historie adopcyjne); Kumple Pioruna czekają na dom (promocja adopcji); Dokarmiam, przygarniam, kocham (pomoc zwierzętom bezdomnym).

W konkursie fotograficznym będą mogli wziąć udział amatorzy fotografii – młodzież i dorośli. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie kampanii www.kundlenasalony.pl

Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane podczas wernisażu z udziałem aktorów. W aukcjach internetowych będzie można również wygrać zdjęcia i filmy z autografami gwiazd. W kolejnych odsłonach kampanii będzie można osobiście poznać kumpli Pioruna podczas spotkań adopcyjnych, m.in. podczas festynu w Światowym Dniu Ziemi na Polu Mokotowskim w Warszawie. Kampania będzie promowana w publikacjach Egmont oraz poprzez ulotki dołączane do DVD z filmem „Piorun”.

W Polsce żyje ok. 100 tys. bezdomnych zwierząt. Kampania ma zachęcić do podejmowania działań na rzecz bezdomnych zwierząt, nawet tych najprostszych jak dokarmianie bezpańskich psów czy kotów, wolontariat w schronisku itp. W warszawskich i podwarszawskich schroniskach czeka na adopcję ok. 5000 psów i nieznana ilość kotów. W prawie każdym większym mieście w Polsce jest schronisko i możliwość adoptowania stamtąd zwierzęcia.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek