logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  14.05.2018

Kultura na receptę!



Ruszyła pierwsza odsłona miejskiej kampanii ”Kultura Leczy”, której celem jest zachęcenie mieszkańców Warszawy i okolic do uczestniczenia w kulturze. Jak dowodzą badania naukowe kultura pozytywnie wpływa na sampoczucie, redukuje odczuwanie bólu i niepokoju w chorobie, podnosi poziom endorfin i libido, opóźnia procesy starzenia – słowem wzmaga apetyt na życie! Kino, muzykę czy streetart „na receptę”  przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej

W starożytnej Grecji wierzono, że dwie lub trzy pokaźne dawki tragedii są wystarczające do oczyszczenia ciała z negatywnych emocji, a dzięki doświadczeniu komediowej sztuki, muzyki i tańca człowiek staje się odświeżony psychicznie, odrodzony duchowo i chętny do podjęcia nowych działań. By zachować zdrowy tryb życia Grecy zinstytucjonalizowali proces oczyszczającego rytuału „katharsis” – ustanawiając cykliczne święta w teatrze.

Polacy nie gęsi swoją kulturę mają, a do aktywnego korzystania z warszawskiego „uzdrowiska kultury” zachęca Fabryka Komunikacji Społecznej.

 

Opublikowany przez www.kulturalna.warszawa.pl 13 maja 2018

Kreacja kampanii Miasta Stołecznego Warszawa zaproponowane przez agencję opiera się na przekonaniu, że obcowanie z kulturą wpływa pozytywnie na samopoczucie, redukuje stres, a nawet zwiększa odporność psychiczną i fizyczną. Stąd główne hasło kampanii „Kultura leczy”.

Kultura leczy!

We współpracy z www.kulturalna.warszawa.pl wystartowaliśmy z nową kampanią. Zalecamy korzystanie z bogatej oferty kulturalnej Warszawy bez ograniczeń. Kultura leczy!

Opublikowany przez Fabryka Komunikacji Społecznej 14 maja 2018

 

Komunikaty kampanii będą dostępne w przestrzeni miejskiej na słupach i billboardach, przystankach autobusowych, w metrze, radiu i Internecie przez ponad dwa tygodnie.

„Chcemy pokazać dostępność i różnorodność warszawskiej oferty kulturalnej, w której każdy może znaleźć coś dla siebie” – informują realizatorzy.„Będziemy namawiać warszawiaków do przyjęcia niczym lekarstwo dawki kultury.W wiosennej odsłonie zachęcamy ich do czytania poezji, udziału w wydarzeniach filmowych i muzyczno-tanecznych oraz odkrywania sztuki w przestrzeni miejskiej”.

Kampania potrwa do 31 maja. Jej druga część planowana jest na październik. Warszawiacy mogą spodziewać się jesiennych zaproszeń m.in. do muzeów i teatrów oraz udziału w miejskich happeningach.

Kampania jest ściśle powiązana z badaniami segmentacyjnymi w obszarze uczestnictwa w kulturze przeprowadzonymi przez Urząd m.st. Warszawy w ostatnim kwartale 2017 roku. Pozyskana w ich efekcie wiedza ułatwiła rozpoznanie grupy docelowej. Kampania wpisuje się także w działania na rzecz rozwoju publiczności, realizowane w ramach warszawskiego Programu Rozwoju Kultury.

Informacje o tym jak „zażywać” kulturę w pigułce udostępnione są na stronie oraz www.kulturalna.warszawa.pl

 

Miasto Stołeczne Warszawa   |  Fabryka Komunikacji Społecznej   |  Kultura Leczy   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek