Rusza kolejna odsłona kampanii mającej zachęcić warszawiaków do uczestniczenia w kulturze.
Jesienna odsłona zaprasza mieszkańców do częstszego odwiedzania warszawskich bibliotek i księgarń, bywania w teatrach i muzeach oraz korzystania z wydarzeń i warsztatów oferowanych przez stołeczne domy kultury. Za realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.
Kampania „Kultura leczy” została zainaugurowana w maju br., a jej przekaz opiera się na przekonaniu, że obcowanie z kulturą wpływa pozytywnie na jakość życia – poprawia samopoczucie, redukuje stres, a może nawet zwiększa odporność psychiczną i fizyczną. Jesienna odsłona zachęca mieszkańców do zwiększenia aktywności kulturalnej: odwiedzania warszawskich bibliotek i księgarń, bywania w teatrach i muzeach oraz korzystania z wydarzeń i warsztatów oferowanych przez stołeczne domy kultury.
W ten piękny dzień z przyjemnością informujemy, że już niedługo startuje jesienna odsłona naszej kampanii „Kultura Leczy”❗Informacji o tym, co ciekawego dzieje się w Warszawie szukajcie na www.kulturalna.warszawa.pl #kulturaleczy
Opublikowany przez www.kulturalna.warszawa.pl Piątek, 28 września 2018
Kampania wpisuje się w działania na rzecz rozwoju publiczności, realizowane przez stołeczny ratusz w ramach warszawskiego Programu Rozwoju Kultury. Przy tworzeniu kampanii zostały wykorzystane wyniki badania dotyczącego uczestnictwa w kulturze, przeprowadzonego na zamówienie stołecznego ratusza w ostatnim kwartale 2017 r. Pozyskana wiedza ułatwiła rozpoznanie grupy docelowej i dookreślenie głównego przekazu kampanii.
Zbliża się weekend i czas trudnych decyzji ? Jeżeli nie wiecie, jak zaplanować czas wolny, mamy dla Was, jak co piątek,…
Opublikowany przez www.kulturalna.warszawa.pl Piątek, 14 września 2018
Kampania potrwa do 21 października. W przestrzeni miejskiej i internecie pojawi się pięć kreacji promujących różne sposoby uczestnictwa w kulturze. W stołecznych kawiarniach i bibliotekach pojawią się standy z ofertą instytucji kultury. W ramach zachęcania warszawiaków do włączenia się w kampanię na antenie warszawskich rozgłośni pojawią się dedykowane audycje radiowe, planowana jest też akcja fotograficzna pokazująca uczestników stołecznej kultury oraz konkursy dla warszawiaków aktywnych w mediach społecznościowych.Więcej informacji:
www.kulturalna.warszawa.pl
Za realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ
We współpracy z www.kulturalna.warszawa.pl wystartowaliśmy z nową kampanią. Zalecamy korzystanie z bogatej oferty kulturalnej Warszawy bez ograniczeń. Kultura leczy!
Opublikowany przez Fabryka Komunikacji Społecznej Poniedziałek, 14 maja 2018
Opublikowany przez www.kulturalna.warszawa.pl Niedziela, 1 kwietnia 2012
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu