Ta kampania wywołała bardzo żywą dyskusję na profilu kampaniespołeczne.pl na Facebooku, i podzieliła jej odbiorców – na zwolenników i przeciwników mocnych metod komunikacyjnych stosowanych w kampaniach społecznych, szczególnie tych, z którymi mogą mieć styczność najmłodsi. Wyryte na czole chłopca słowo „Kretyn” widniało na billboardach ustawionych w miejscach widocznych zarówno dla osób dorosłych, jak i dzieci.
Kampanię „Słowa ranią na całe życie” realizowaną w kwietniu i maju br. przygotowała agencja Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje. (więcej szczegółowych informacji o kampanii znajduje się tutaj)
O kampanii (m.in. o skutkach stosowania wyzwisk, o powstawaniu kreacji reklamowej i o styczności dzieci z brutalnymi przekazami) opowiadają Marta Skierkowska, Specjalistka ds. PR w Fundacji Dzieci Niczyje i Julia Wójcik, Senior Copywriter z agencji Publicis.
Realizacja wywiadów oraz montaż filmu: Mariusz Piątek, Karolina Banachowicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?