logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kujawski i uczniowie dla pszczół
21.01.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kujawski i uczniowie dla pszczół



Rusza IV edycja programu organizowanego przez Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” S.A pod nazwą „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”.

Zwrócenie uwagi na istotną rolę pszczół dla całego środowiska, zmiana postaw społeczeństwa oraz promowanie proekologicznych zachowań to główne cele kolejnej odsłony akcji. Partnerem nadchodzącej edycji jest Fundacja Nasza Ziemia. Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Stanisław Kalemba objął IV. edycję programu patronatem honorowym.

Nowością tegorocznej edycji „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” są działania prowadzone w ramach  filaru edukacyjnego. Wraz z partnerem strategicznym – Fundacją Nasza Ziemia – organizowany jest program grantowy. Konkurs skierowany jest do placówek edukacyjnych i ma na celu kształtowanie świadomości ekologicznej oraz poszerzanie wiedzy na temat pszczołowatych i ekosystemów, w jakich występują. Zadaniem konkursowym jest opracowanie ciekawego pomysłu na koncepcję edukacji ekologicznej i konkretnych działań na rzecz przyrody, a zwłaszcza pszczołowatych. Uczestnicy programu grantowego mają szansę na zdobycie dofinansowania swoich projektów o wartości do 8000 zł. Konkurs ruszył w styczniu i będzie trwał do 28 lutego. Wypełnione wnioski można wysyłać drogą pocztową na adres Fundacji Nasza Ziemia, a potrzebne dokumenty znajdują się na stronie akcji: www.pomagamypszczolom.pl/konkurs-grantowy.

W marcu br. ruszą Akademie Przyjaciół Pszczół – program dla dzieci w wieku 6-13 lat, do którego mogą przyłączyć się szkoły podstawowe, świetlice i domy kultury. Głównym celem akcji jest nauka przez zabawę i ukazanie najmłodszym roli pszczół w przyrodzie. W tym roku, w ramach Akademii każda zaangażowana placówka edukacyjna, po zalogowaniu się na stronie programu, będzie miała możliwość skorzystania z bezpłatnego pakietu kreatywnych zajęć i aktywności, poruszających tematykę przyrodniczą. Przygotowane przez ekspertów programu (dr Annę i dr Lecha Krzysztofiaków z Wigierskiego Parku Narodowego) materiały są opracowane w oparciu o obwiązującą podstawę programową z lekcji przyrody. Dodatkowo, placówki będą miały możliwość wzięcia udziału w konkursie i wygrania nagród – sprzętu do wyposażenia pracowni przyrodniczej oraz zestawów leksykonów przyrodniczych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek