Pary plastikowych figurek: nauczycielka i mały chłopiec, baletnica i policjant, kucharka i astronauta połączone są dużą liczbą cienkich linii, które układają się w kształt jednego z ważnych organów – wątroby. „One liver can save up to two lives” („Jedna wątroba może uratować do dwóch istnień”) – informuje hasło kampanii, zachęcającej do deklarowania chęci przekazania po śmierci organów do przeszczepu.
Kreację na potrzeby organizacji APAF przygotowała Agencia UM z Sao Paulo.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
24.05.2022
Głos w obronie zwierząt
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
09.05.2022
Stop pracy dzieci