Podczas uroczystej gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR wyróżniono najlepsze projekty reklamowe ubiegłego roku. W kategorii warsztat audio/video brąz za montaż otrzymał spot promujący obszary Natura 2000, będący elementem ogólnopolskiej kampanii „Poznaj swoją Naturę”. Materiał na zlecenie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska zrealizowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
W tegorocznej edycji konkursu KTR nadesłano 1104 prace zgłoszone przez 342 podmioty. Kreacje oceniało 80-osobowe jury, w którego skład weszli przedstawiciele mediów i środowiska reklamy. W kategorii warsztat audio/video brąz za montaż otrzymał spot kampanii „Poznaj swoją Naturę”. Celem ogólnopolskiego projektu realizowanego w 2014 roku była promocja obszarów Natura 2000.
Zależało nam na tym, żeby montaż był energetyczny i dynamiczny. Spot łączy intrygujące zdjęcia z obszarów Natura 2000 z nowoczesnym podkładem dźwiękowym. Całość tworzy efektowny wizualnie materiał. Cieszymy się, że spot został doceniony w największym polskim festiwalu kreacji reklamowej – mówi Ireneusz Stankiewicz, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Fabryka Komunikacji Społecznej Film, za postprodukcję studio postprodukcyjne D35. Materiał wyreżyserowała Magdalena Targosz, zdjęcia zrealizował Konrad Spyra, muzykę skomponował Łukasz Targosz, a kreację przygotowała Teresa Biernacka z Fabryki Komunikacji Społecznej.
To nie pierwsza nagroda KTR w dorobku Fabryki Komunikacji Społecznej. W 2011 agencja otrzymała KTR brąz za kampanię „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowaną dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji