logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > KTR dla kampanii o Natura 2000
15.05.2015
Tematy: Wydarzenia

KTR dla kampanii o Natura 2000



Podczas uroczystej gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR wyróżniono najlepsze projekty reklamowe ubiegłego roku. W kategorii warsztat audio/video brąz za montaż otrzymał spot promujący obszary Natura 2000, będący elementem ogólnopolskiej kampanii „Poznaj swoją Naturę”. Materiał na zlecenie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska zrealizowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

W tegorocznej edycji konkursu KTR nadesłano 1104 prace zgłoszone przez 342 podmioty. Kreacje oceniało 80-osobowe jury, w którego skład weszli przedstawiciele mediów i środowiska reklamy. W kategorii warsztat audio/video brąz za montaż otrzymał spot kampanii „Poznaj swoją Naturę”. Celem ogólnopolskiego projektu realizowanego w 2014 roku była promocja obszarów Natura 2000.

Zależało nam na tym, żeby montaż był energetyczny i dynamiczny. Spot łączy intrygujące zdjęcia z obszarów Natura 2000 z nowoczesnym podkładem dźwiękowym. Całość tworzy efektowny wizualnie materiał. Cieszymy się, że spot został doceniony w największym polskim festiwalu kreacji reklamowej – mówi Ireneusz Stankiewicz, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Fabryka Komunikacji Społecznej Film, za postprodukcję studio postprodukcyjne D35. Materiał wyreżyserowała Magdalena Targosz, zdjęcia zrealizował Konrad Spyra, muzykę skomponował Łukasz Targosz, a kreację przygotowała Teresa Biernacka z Fabryki Komunikacji Społecznej.

To nie pierwsza nagroda KTR w dorobku Fabryki Komunikacji Społecznej. W 2011 agencja otrzymała KTR brąz za kampanię „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowaną dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek