Podczas uroczystej gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR wyróżniono najlepsze projekty reklamowe ubiegłego roku. W kategorii warsztat audio/video brąz za montaż otrzymał spot promujący obszary Natura 2000, będący elementem ogólnopolskiej kampanii „Poznaj swoją Naturę”. Materiał na zlecenie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska zrealizowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
W tegorocznej edycji konkursu KTR nadesłano 1104 prace zgłoszone przez 342 podmioty. Kreacje oceniało 80-osobowe jury, w którego skład weszli przedstawiciele mediów i środowiska reklamy. W kategorii warsztat audio/video brąz za montaż otrzymał spot kampanii „Poznaj swoją Naturę”. Celem ogólnopolskiego projektu realizowanego w 2014 roku była promocja obszarów Natura 2000.
Zależało nam na tym, żeby montaż był energetyczny i dynamiczny. Spot łączy intrygujące zdjęcia z obszarów Natura 2000 z nowoczesnym podkładem dźwiękowym. Całość tworzy efektowny wizualnie materiał. Cieszymy się, że spot został doceniony w największym polskim festiwalu kreacji reklamowej – mówi Ireneusz Stankiewicz, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Fabryka Komunikacji Społecznej Film, za postprodukcję studio postprodukcyjne D35. Materiał wyreżyserowała Magdalena Targosz, zdjęcia zrealizował Konrad Spyra, muzykę skomponował Łukasz Targosz, a kreację przygotowała Teresa Biernacka z Fabryki Komunikacji Społecznej.
To nie pierwsza nagroda KTR w dorobku Fabryki Komunikacji Społecznej. W 2011 agencja otrzymała KTR brąz za kampanię „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowaną dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna
-
28.08.2024
Konkurs Art Moves 2024 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty