Na pierwszy rzut oka oczom widza ukazuje się piękny krajobraz gór. Jednak po chwili uważnego przyglądania się można zauważyć pewnego majestatycznego kota.
Niełatwo jednak go spostrzec, ponieważ kolorystycznie całkowicie zlewa się on z otoczeniem. Jednak jest to zdecydowanie plusem kampanii, jej hasło mówi samo za siebie: "In case you haven’t noticed, the lynx is back" ("W razie gdybyś nie zauważył – ryś powrócił"). Mowa tu o rysiu – uważano, że ostatni osobnik w Bułgarii zginął w 1947, jednak ostatnio zauważono kilka sztuk tych zwierząt na terenie kraju. Prawdopodobnie przywędrowały z sąsiednich Macedonii lub Serbii.
Kampania WWFu ma sprawić, by sytuacja zniknięcia rysia nigdy się nie powtórzyła: "Help it stay forever" ("Pomóż mu zostać na zawsze").
Projekt zrealizowany został na życzenie WWF Preservation Program Bulgaria przez agencję Ogilvy Group Sofia.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
02.03.2023
Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski
-
01.03.2023
Operacja Czysta Rzeka rusza po raz piąty
-
27.02.2023
Nie zapomnij zagłosować na Fabrykanta!