logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ktoś jej pomógł
01.09.2010
Tematy: Wydarzenia

Ktoś jej pomógł



Liczba wolontariuszy w Polsce systematyczne spada. By przeciwdziałać niekorzystnej tendencji Stowarzyszenie Regionalne Centrum Wolontariatu w Katowicach prowadzi kampanię „Wolontariat pomaga”, której celem jest pokazanie pozytywnych emocji płynących z pomagania oraz zachęcenie mieszkańców regionu do podejmowania wolontariatu.

W 2009 r. tylko 13% Polaków deklarowało, że w ciągu ostatniego roku podjęło jakieś działania wolontariacie; cztery lata temu odsetek ten wynosił ponad 20%. Dla porównania: w Norwegii działania wolontariacie deklaruje 65% mieszkańców, w Niemczech – 45%, na Słowacji – 23%.

W ramach działań związanych z kampanią przewidziano oplakatowanie 30 tramwajów jeżdżących po Katowicach oraz 50 wiat przystankowych w mieście. W późniejszym terminie kampania plakatowa będzie prowadzona również w szkołach oraz na uczelniach.

Stowarzyszenie Regionalne Centrum Wolontariatu prowadzi biuro pośrednictwa pracy wolontarystycznej. Zainteresowane współpracą osoby mogą w siedzibie organizacji otrzymać propozycje współpracy z różnych organizacji. Informacje o miejscach, w których można się zaangażować w wolontariat, zdjęcia wykonane podczas wizyt w organizacjach, a także opisy aktualnych inicjatyw społecznych znajdują się również na stronie www.wolontariatpomaga.pl oraz na profilu organizacji na Facebooku: www.facebook.com/centrumwolontariatu
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek