logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Kto zostanie Liderem Odpowiedzialnego Biznesu 2011?
28.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Kto zostanie Liderem Odpowiedzialnego Biznesu 2011?



W ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu” Pracodawcy RP organizują konkurs Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2011. Zgłoszenia można nadsyłać od 27 czerwca do 12 sierpnia br.

Do udziału w konkursie zaproszone są firmy z sześciu sektorów: paliwowo-energetycznego, budowlanego, teleinformatycznego, finansowego, FMCG oraz farmaceutycznego. Ważnym elementem przystąpienia do konkursu jest zadeklarowanie, że firma prowadzi działalność biznesową w sposób odpowiedzialny i zgodny z zasadami Kodeksu. Spośród uczestników w każdej branży zostanie wyłoniony Lider Odpowiedzialnego Biznesu 2011. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni podczas prestiżowej gali, która odbędzie się w październiku br.

Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej przyznają nagrody Lidera Odpowiedzialnego Biznesu 2011 firmom, które prowadzą działalność biznesową zgodnie z najwyższymi standardami odpowiedzialnego biznesu (ang. Corporate Responsibility, skrót CR). Celem przyznania nagród, jest wyróżnienie i nagrodzenie tych firm, które na tle branży, w której działają, wyróżniają się szczególną dbałością o przestrzeganie standardów odpowiedzialnego biznesu i jednocześnie wychodzą naprzeciw wyzwaniom branży w kontekście odpowiedzialnego biznesu.

Konkurs Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu 2011 jest częścią projektu realizowanego przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu”, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 2.1.2 Partnerstwo dla zwiększania adaptacyjności). Działania realizowane w ramach projektu mają na celu wsparcie przedsiębiorstw we wdrażaniu standardów odpowiedzialnego biznesu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek