logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Szwecja, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  26.12.2010

Kto przygarnie banner?



Gdy już niemal wszystko posiada podwójną egzystencję – tę realną i tę wirtualną, również bezdomność przeniosła się do sieci.

Nie chodzi tym razem o brak adresu WWW, lecz o świąteczną kampanię Stockholms Stadsmission – organizacji, która w szwedzkiej stolicy opiekuje się bezdomnymi, karmiąc ich i pomagając w znalezieniu pracy i domu. Organizacja działa wyłącznie dzięki datkom od osób i firm, więc jej kampanie zachęcają sztokholmczyków do ofiarności.

Tym razem, dzięki współpracy z agencją Garbergs Stockholm, przed Bożym Narodzeniem ruszyła akcja „Bezdomny banner”. Stockholms Stadsmission zachęcało blogowiczów i właścicieli stron internetowych do „przygarnięcia” banneru organizacji. Po ściągnięciu linku i zamieszczeniu go na stronie lub blogu, banner, dzięki gościnności opiekuna i ilości kliknięć, będzie zmieniał kolory z zimnych na ciepłe, jakby grzał się przy domowym kominku. Kliknięcie w niego spowoduje  przeniesienie na stronę Stadsmission, gdzie przyszły ofiarodawca znajdzie informację, jak pomóc sztokholmskim bezdomnym.

Na stronie kampanii znajduje się również ranking stron biorących udział w akcji według liczby kliknięć oraz czasu „opieki” nad bezdomnym bannerem.

Koszty kampanii zostały zminimalizowane dzięki pośrednictwu Facebooka i Twittera w jej popularyzacji, co pozwoliło w pełni wykorzystać zebrane datki na pomoc potrzebującym. To kolejny przykład zakończonej sukcesem próby zaangażowania użytkowników internetu w działania charytatywne.
T. Karwat-Seko

 

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Homeless Banners
Czas:
2010.12.20 - 2010.12.27
Tematy:
Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Stockholms Stadsmission
Media:
Internet
Wykonawca:
Garbergs (Stockholm)
Adresaci:
Mieszkańcy Sztokholmu, internauci
Hasło kampani:
Click here if you want to give warmth to a homeless Stockholmer (Kliknij, jeśli chcesz dać ciepło bezdomnemu sztokholmczykowi)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 09.01.2023

    Posiniaczone statystyki


  • 05.01.2023

    Zabójcy mimo woli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek