Mogą prowadzić zwyczajne życie, a ich problemy często wynikają po prostu z nastawienia otoczenia. Budzą litość, niechciane spojrzenia i natychmiastową myśl : "jak dobrze, że to nie ja". Codzienne troski błyskawicznie tracą na znaczeniu, gdy obserwuje się ludzi niepełnosprawnych. Jednak niepełnosprawność nie jest wyrokiem – God is Able walczy z tym przekonaniem poprzez kampanię "Different" ("Różny").
Akcja "Different" została wykonana przez filipińską agencję Ad Garlic i odnosi się do kwestii wykluczenia społecznego niepełnosprawnych i chorych. God is Able jest międzynarodową fundacją zajmującą się niepełnosprawnymi oraz ich miejscem w życiu publicznym.
Julia Dybiec
Nazwa kampanii:
Different
Czas:
2013.5.1 - 2013.5.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
God is Able
Media:
Internet
Wykonawca:
Ad Garlic
Adresaci:
Otoczenie społeczne niepełnosprawnych
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”