Mogą prowadzić zwyczajne życie, a ich problemy często wynikają po prostu z nastawienia otoczenia. Budzą litość, niechciane spojrzenia i natychmiastową myśl : "jak dobrze, że to nie ja". Codzienne troski błyskawicznie tracą na znaczeniu, gdy obserwuje się ludzi niepełnosprawnych. Jednak niepełnosprawność nie jest wyrokiem – God is Able walczy z tym przekonaniem poprzez kampanię "Different" ("Różny").
Akcja "Different" została wykonana przez filipińską agencję Ad Garlic i odnosi się do kwestii wykluczenia społecznego niepełnosprawnych i chorych. God is Able jest międzynarodową fundacją zajmującą się niepełnosprawnymi oraz ich miejscem w życiu publicznym.
Julia Dybiec
Nazwa kampanii:
Different
Czas:
2013.5.1 - 2013.5.30
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
God is Able
Media:
Internet
Wykonawca:
Ad Garlic
Adresaci:
Otoczenie społeczne niepełnosprawnych
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz