logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  20.08.2018

Kto jest dręczycielem kobiety?



„Zabiorę ci wszystko, a ty się nawet nie zorientujesz” – grozi Jacek Braciak, wcielając się w rolę seksistowskiego partnera kobiety. Dręczy ją, upokarza psychicznie, wmawia jak bardzo jest słaba i że „do niczego się nie nadaje”. Ma na to cały cykl czarno-białych klipów, realizowanych w ramach społeczno-edukacyjnej kampanii „Alkohol kobiety traktuje gorzej”.  Akcja rusza 21 sierpnia, za jej przygotowanie odpowiada agencja Chromatique.

W społeczno-edukacyjnej kampanii „dotyczącej ryzyka szkód wynikających z picia alkoholu przez kobiety” znany aktor Jacek Braciak występuje w roli „Seksistowskiej świni atakującej kobietę”. W serii teaserowych spotów, stawia odbiorcom zasadnicze pytanie „Pozwolisz mu na to”?

Seksistowska świnia bawi się jej okularami

Czy musiałaś kiedyś coś ukrywać? Już 21.08 poznasz 10dowodow.pl, że tak.

Opublikowany przez 10 dowodów Poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Materiały video kierują na powstałą w ramach akcji, stronę internetową 10dowodow.pl

 

Znajdą się na niej materiały edukacyjne poruszające temat uzależnienia od alkoholu oraz tragicznych dla zdrowia konsekwencji.

„Jako pierwsi na taką skalę poruszamy trudny i kontrowersyjny temat – ryzyko i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. Liczymy na szeroką społeczną debatę.Czy uda nam się rozprawić z mitami, obalić stereotypy i odpowiedzieć na trudne pytania? Liczymy na to i na Państwa zaangażowanie. Chcemy nauczyć kobiety spożywać alkohol odpowiedzialnie, a tym samym bezpiecznie. Uświadomić je, że narażone są na znacznie większe ryzyko, a alkohol bardziej im szkodzi – po prostu traktuje je gorzej niż mężczyzn” – mówią realizatorzy kampanii – agencja kreatywna Chromatique z Poznania.

Seksistowska świnia atakuje kobietę

Pozwolisz mu na to? Już 21.08 poznasz jej (Twoją) historię.

Opublikowany przez 10 dowodów Środa, 8 sierpnia 2018

Zrealizowane w digitalu oraz social mediach filmy, zostały wzbogacone o przekaz umieszczony na billboardach.

Kampania jest finansowana przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego. Budżet kampanii to 892 455 zł.

Opublikowany przez 10 dowodów Piątek, 3 sierpnia 2018

alkohol   |  edukacja   |  uzależnienia   |  promocja zdrowia   |  Profilaktyka - zdrowie i uzależnienia   |  Alkohol kobiety traktuje gorzej   |  10dowodów   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek