logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Kto jest dręczycielem kobiety?
20.08.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Kto jest dręczycielem kobiety?



„Zabiorę ci wszystko, a ty się nawet nie zorientujesz” – grozi Jacek Braciak, wcielając się w rolę seksistowskiego partnera kobiety. Dręczy ją, upokarza psychicznie, wmawia jak bardzo jest słaba i że „do niczego się nie nadaje”. Ma na to cały cykl czarno-białych klipów, realizowanych w ramach społeczno-edukacyjnej kampanii „Alkohol kobiety traktuje gorzej”.  Akcja rusza 21 sierpnia, za jej przygotowanie odpowiada agencja Chromatique.

W społeczno-edukacyjnej kampanii „dotyczącej ryzyka szkód wynikających z picia alkoholu przez kobiety” znany aktor Jacek Braciak występuje w roli „Seksistowskiej świni atakującej kobietę”. W serii teaserowych spotów, stawia odbiorcom zasadnicze pytanie „Pozwolisz mu na to”?

Seksistowska świnia bawi się jej okularami

Czy musiałaś kiedyś coś ukrywać? Już 21.08 poznasz 10dowodow.pl, że tak.

Opublikowany przez 10 dowodów Poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Materiały video kierują na powstałą w ramach akcji, stronę internetową 10dowodow.pl

 

Znajdą się na niej materiały edukacyjne poruszające temat uzależnienia od alkoholu oraz tragicznych dla zdrowia konsekwencji.

„Jako pierwsi na taką skalę poruszamy trudny i kontrowersyjny temat – ryzyko i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. Liczymy na szeroką społeczną debatę.Czy uda nam się rozprawić z mitami, obalić stereotypy i odpowiedzieć na trudne pytania? Liczymy na to i na Państwa zaangażowanie. Chcemy nauczyć kobiety spożywać alkohol odpowiedzialnie, a tym samym bezpiecznie. Uświadomić je, że narażone są na znacznie większe ryzyko, a alkohol bardziej im szkodzi – po prostu traktuje je gorzej niż mężczyzn” – mówią realizatorzy kampanii – agencja kreatywna Chromatique z Poznania.

Seksistowska świnia atakuje kobietę

Pozwolisz mu na to? Już 21.08 poznasz jej (Twoją) historię.

Opublikowany przez 10 dowodów Środa, 8 sierpnia 2018

Zrealizowane w digitalu oraz social mediach filmy, zostały wzbogacone o przekaz umieszczony na billboardach.

Kampania jest finansowana przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego. Budżet kampanii to 892 455 zł.

Opublikowany przez 10 dowodów Piątek, 3 sierpnia 2018

alkohol edukacja uzależnienia promocja zdrowia Profilaktyka - zdrowie i uzależnienia Alkohol kobiety traktuje gorzej 10dowodów







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek