Kto dotyka jąder, ten wygrywa
By podbudować swój wizerunek w oczach innych osób można podotykać swoich jąder. Taką radę daje mężczyznom peruwiańska Liga Przeciwko Rakowi, która w niecodzienny sposób zachęca mężczyzn do samodzielnego badania jąder. Agencja Y&R z Peru zrealizowała dwa spoty. W obydwu podejście do tematu nowotworu jest niekonwencjonalne.
Grzeczne dziewczynki czy niedbale wyglądający nastolatek? Kto, według starszej pani jest bardziej odpowiedzialny? Chłopak. Bo sam bada swoje jądra. Kogo wybierze szef na rozmowę kwalifikacyjną? Tego, który podrapał się po kroczu. Obie sytuacje podsumowuje hasło: "Testing your testicles regularly makes you look more responsible. Prevent testicular cancer" (Regularne badanie jąder sprawia, że wyglądasz bardziej odpowiedzialnie. Zapobiegaj rakowi jąder), a po szczegóły widz kierowany jest na główną stronę organizacji (www.ligacancer.org.pe).
Humorystyczne potraktowanie tematu miało na celu oswojenie odbiorców z trudnym tematem i ośmielenie mężczyzn do samobadania. Liczne opinie na temat kampanii są skrajne – albo przekaz trafia, bawi i przekonuje, albo traktowany jest jako kompletnie chybiona realizacja bagatelizująca problem.
A. Kolasa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom