logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Peru, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  22.02.2012

Kto dotyka jąder, ten wygrywa

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


By podbudować swój wizerunek w oczach innych osób można podotykać swoich jąder. Taką radę daje mężczyznom peruwiańska Liga Przeciwko Rakowi, która w niecodzienny sposób zachęca mężczyzn do samodzielnego badania jąder. Agencja Y&R z Peru zrealizowała dwa spoty. W obydwu podejście do tematu nowotworu jest niekonwencjonalne.

Grzeczne dziewczynki czy niedbale wyglądający nastolatek? Kto, według starszej pani jest bardziej odpowiedzialny? Chłopak. Bo sam bada swoje jądra. Kogo wybierze szef na rozmowę kwalifikacyjną? Tego, który podrapał się po kroczu. Obie sytuacje podsumowuje hasło: "Testing your testicles regularly makes you look more responsible. Prevent testicular cancer" (Regularne badanie jąder sprawia, że wyglądasz bardziej odpowiedzialnie. Zapobiegaj rakowi jąder), a po szczegóły widz kierowany jest na główną stronę organizacji (www.ligacancer.org.pe).

Humorystyczne potraktowanie tematu miało na celu oswojenie odbiorców z trudnym tematem i ośmielenie mężczyzn do samobadania. Liczne opinie na temat kampanii są skrajne – albo przekaz trafia, bawi i przekonuje, albo traktowany jest jako kompletnie chybiona realizacja bagatelizująca problem.
A. Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Testicular Cancer Prevention
Czas:
2012.2.17
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Peru
Nadawca:
Liga Peruana de Lucha Contra el Cáncer
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Y&R (Lima)
Adresaci:
Mężczyźni
Hasło kampani:
Testing your testicles regularly makes you look more responsible.Prevent testicular cancer (Regularne badanie jąder sprawia, że wyglądasz bardziej odpowiedzialnie. Zapobiegaj rakowi jąder.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek