Niewiele potrzeba, aby oddać książki, których już się nie czyta. Niewiele również potrzeba, aby sięgnąć po książkę i zanurzyć się w innym, często lepszym, świecie. Te dwie myśli połączyła kampania „Livros mudam vidas. Doe livros” zainicjowana przez południowo-brazylijską stację telewizyjną RBS TV, której realizacji podjęła się agencja YO Propaganda.
Jednym z celów utworzenia kampanii było świętowanie sukcesu poprzedniej, dzięki której udało się utworzyć miejsca do czytania w San Jose. Postanowiono wówczas pokazać zalety czytania w Santa Catarina, jednym ze stanów w Brazylii.
Reklamy zaprezentowane pod koniec 2007 roku przedstawiają ludzi pogrążonych w lekturze książek. Dzięki graficznej obróbce zdjęć udało się sprawić, że kontury czytających postaci zlewają się z tymi należącymi do bohaterów książek. W ten sposób mały chłopiec może utożsamić się z nieustraszonym Supermanem, dziewczynka przechodzi do kolorowego świata bajek, a dorosła kobieta staje się choć na chwilę królową z własnym zamkiem. Zachęcający napis na obrazach głosi: „Książki zmieniają życie. Podaruj książki”, co nie tylko nakłania do czytania, ale także do umożliwienia dostępu do tej przyjemności innym.
M. Miąc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.09.2024
We wrogim domu
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up