logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Krzyk z kartonów
25.08.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Krzyk z kartonów

Your browser does not support the video tag.


Nieostrożne podawanie paczek, rzucanie nimi, kopanie, gwałtowne przesuwanie po ziemi – ci pracownicy firmy dostawczej nie obchodzą się z towarem zbyt delikatnie. Paczki jednak są szczególne. Im gorzej przeładujący się z nimi obchodzą, tym głośniej słychać… beczenie owiec.

29 sierpnia 2016 (poniedziałek) odbędzie się dzień akcji przeciwko długodystansowym transportom żywych zwierząt pod hasłem "Zwierzę to nie towar". Aktywiści i aktywistki z całego świata będą manifestować w 20. rocznicę katastrofy statku, który stanął w płomieniach i zatonął, transportując 70 tys. owiec przez Ocean Indyjski.

28 organizacji z całego świata, z Londynu po Paryż, z Tel Aviv po Sydney w tym jedynym dniu zorganizują marsze, happeningi i przemowy publiczne. Protesty odbędą się także w Polsce, gdzie dwie organizacje zajmującej się ochroną zwierząt hodowlanych – CIWF Polska (Compassion in World Farming) oraz Stowarzyszenie Otwarte Klatki postanowiły połączyć swoje siły w trzech miastach w Polsce: w Warszawie, Poznaniu i Katowicach.

W Warszawie pokojowy protest odbędzie się na trasie pomiędzy metrem Centrum a Dworcem Centralnym w godzinach 12-14. Będzie można porozmawiać z aktywistami, podpisać petycję oraz zobaczyć minutowy film reklamujący światowy dzień akcji "Zwierzę to nie towar", przygotowany przez CIWF Polska. Informacje o innych akcjach w Polsce znajdują się tutaj.



Nazwa kampanii:
Zwierzę to nie towar
Czas:
2016.8.10
Nadawca:
Compassion In World Farming Polska
Media:
Internet
Adresaci:
Osoby wrażliwe na los zwierząt





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek