logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Krzesło z małpy, szafka z sowy
06.11.2014
Tematy: Kampanie, Argentyna, Ekologia i środowisko

Krzesło z małpy, szafka z sowy



Niecodzienne meble wykonane zostały nie z drewna, a ze zwierząt. Pojedyncza decyzja przynosi często więcej niż jeden skutek – co to ma wspólnego z ekologią, próbuje pokazać nowa kampania argentyńskiej organizacji.

Stolik nocny sugerujący, że do jego powstania potrzebna była sowa albo krzesło układające się w kształt orangutana mają niemal namacalnie przedstawić prosty komunikat: ścięcie drzewa nie wiąże się tylko z unicestwieniem danej rośliny, ale także innych stworzeń. Drzewa pełnią bowiem wiele istotnych funkcji, poza oczywistym udziałem w redukcji emisji CO2, są miejscem bytowania wielu gatunków, a także źródłem pożywienia dla innych.

Kampanii przyświeca hasło: "If you kill a tree, you kill more than one life" ("Zabijając drzewo, zabijasz więcej niż jedno życie"), a cała inicjatywa jest związana z obchodami Dnia Ochrony Przyrody, przypadającego konkretnie na 18 października. Celebracja czasu szczególnie poświęconego środowisku trwa jednak tak naprawdę przez cały miesiąc.

Za pomysłem stoi organizacja Don de Hacer, która chce jednoczyć ludzi wokół idei dbania o środowisko naturalne, przeciwdziałać skutkom ingerencji człowieka w naturę oraz wdrażać działania profilaktyczne.

Dominika Charytoniuk



Nazwa kampanii:
Side table; Chair
Czas:
2014.10.10
Nadawca:
Don de Hacer
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Room 23 (Buenos Aires)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
If you kill a tree, you kill more than one life (Zabijając drzewo, zabijasz więcej niż jedno życie)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek