W zimowe przedpołudnie 16 grudnia na warszawiaków przemierzających ulicę Puławską czekał niecodzienny widok. Na podwieszonym do billboardu reklamowego krzesełku narciarskim zasiedli w pełnym ekwipunku snowboardowym aktorzy – Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. W ten sposób samorząd Województwa Małopolskiego zainaugurował kampanię „Małopolska na narty | Krzesełko”, która ma zachęcić miłośników sportów zimowych do realizowania ich narciarskich czy snowboardowych pasji właśnie w Małopolsce.
Wielkoformatowy plakat przedstawia zimowy pejzaż Tatr z wyciągiem krzesełkowym. Stanowi on tło dla realistycznego modelu krzesełka narciarskiego z postaciami narciarzy. W południe na krzesełku usiedli statyści-narciarze, których wieczorem zastąpiły manekiny – para z dzieckiem. Reklama ma pokazywać, że Małopolska jest dla polskich rodzin dobrą lokalizacją na zimowy wypoczynek i sportową aktywność.
Sezon zimowy w Małopolsce 2010/11 zostanie oficjalnie zainaugurowany 18 grudnia br. Szczegółowe informacje na temat imprez zimowych znajdują się na stronie www.domalopolski.pl
Głównym partnerem akcji „Małopolska na narty” jest producent odzieży sportowej JMP Sportswear, a z organizatorami współpracują też członkowie Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Pomysłodawcą oraz realizatorem akcji jest Agencja Promocji Miast i Regionów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów