Co łączy koła ratunkowe i erytrocyty? Okazuje się, że całkiem sporo – jedne i drugie są czerwone, okrągłe i mogą uratować życie.
Kampania „Save” (Ocalić), przygotowana na zlecenie brazylijskiej gazety „Noticias do Dia”, bazuje na prostym skojarzeniu czerwonych krwinek krwi (erytrocytów) z klasycznym wyglądem koła ratunkowego. Kreacja przedstawia wnętrze naczynia krwionośnego, w którym na pierwszym planie widać właśnie charakterystyczne obręcze kół. Hasło kampanii nie pozostawia wątpliwości co do jej celu: „Save lives. Give blood” (Ratuj życie. Oddaj krew).
Pomimo rosnącego zapotrzebowania na krew, tylko 2 % Brazylijczyków oddaje ją przynajmniej raz w roku.
J. Czerwiński
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów