Co łączy koła ratunkowe i erytrocyty? Okazuje się, że całkiem sporo – jedne i drugie są czerwone, okrągłe i mogą uratować życie.
Kampania „Save” (Ocalić), przygotowana na zlecenie brazylijskiej gazety „Noticias do Dia”, bazuje na prostym skojarzeniu czerwonych krwinek krwi (erytrocytów) z klasycznym wyglądem koła ratunkowego. Kreacja przedstawia wnętrze naczynia krwionośnego, w którym na pierwszym planie widać właśnie charakterystyczne obręcze kół. Hasło kampanii nie pozostawia wątpliwości co do jej celu: „Save lives. Give blood” (Ratuj życie. Oddaj krew).
Pomimo rosnącego zapotrzebowania na krew, tylko 2 % Brazylijczyków oddaje ją przynajmniej raz w roku.
J. Czerwiński
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland