logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kazachstan, Pomoc społeczna
   ──────  21.11.2012

Krwawa genealogia przemocy



Zakrwawiony chodnik i kostka brukowa to na pierwszy rzut oka po prostu miejsca bezmyślnego rozlewu krwi. Jednak po chwili wpatrywania się w obrazy można odnaleźć drugie dno zaprezentowanych kształtów.

Brukowana droga i rozbita butelka odnoszą się do typowo ulicznej formy brutalnego zachowania, czyli bójek, których przyczyną często jest alkohol. Przy ścianie spływającej krwią również rozgrywały się bestialskie sceny,  na co wskazuje kształt rozbryźniętej plamy na jej szczycie. Krew, spływając między brukowymi kostkami i cegłami, tworzy kształt drzewa genealogicznego. Rozgałęziający się ku dołowi wykres wskazuje,
że przemoc dotyka nie tylko jednego pokolenia, lecz każdy jej "wybuch" negatywnie wpływa na kolejne. Kampania Armstrong Foundation (nie jest to fundacja Lance’a Armstronga "Livestrong") jest apelem o pomoc i ochronę młodzieży przed podobnymi zachowaniami. Główny cel podkreśla hasło całej inicjatywy: "Help us building a better future for them" (Pomóż nam budować dla nich lepszą przyszłość).

Realizację kampanii powierzono filii agencji TBWA obejmującej swoim zasięgiem Środkową Azję i Kraje Kaukazu. Ciemna kolorystyka silnie oddziałuje w połączeniu z krwawymi obrazami, które są dosadne i dzięki temu podkreślają główne przesłanie kampanii.

Filip Jędruch


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Help us building a better future for them
Czas:
2012.10.15 - 2012.11.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Kazachstan
Nadawca:
Armstrong Foundation
Media:
Billboardy
Wykonawca:
TBWA\Central Asia & Caucasus
Adresaci:
Obywatele Kazachstanu, potencjalni darczyńcy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek